2008 m. gruodžio 30 d., antradienis




Su salyga kad vistik buvo sventes ir dar buvau truputy apsirges, tai kazko apciuopiamo ir nenuveikiau garaze.
Pagaliau isveziau susikaupusy metalo lauza, kas truputy pataise finansine situacija po svenciu :)
Dar bandziau konstruoti galiny kabriko bufery. Kadangi orginalu GTI sijona po buferiu gauti sansu nlb yra, tai ykalbetas draugo bandziau prie peugeot buferio pridurti kadeto buferio apacia. Pati forma kadeto buferio man patiko, bet kai ta bufery po poros dienu darbo priderinau prie peugeot buferio ir pridejau prie kabriko tai nusprendziau kad tokiam tiurlingui ant mano masinos ne vieta :) Meciau salin kadeto bufery ir pradejau konstruot kita varianta. Sy karta panaudojau du orginalius trumpuosius Peugeot 205 galinio buferio sijonus. Vieno sijono paemiau tik virsutine daly (~5 cm) ir prie jos prikniedijau kita sijona. taip gavosi truputy ilgesnis sijonas ir turetu uzdengti zapaskes rema po bagazine. Reikes supjaustyti dar ir trecia sijona, nes reikia lygiai su galiniu arku moldingais suvesti ir sijono krasta kuris prie rato buna. Paskui is abieju detales pusiu det keleta stiklo audinio sluoksniu ir su spaklium islyginti nelygumus. aisku gali buti, kad galutinis variantas man irgi nepatiks ir teks viska ismesti, bet pabandyti norisi, juolab kad meistras, kuriam patikesiu savo masinos kebulo tampymo darbus iki pavasario negrys y Lietuva, tai laiko visokiom nesamonem dar turiu :)
P.S. Robete pirkau savarzas granatu gumom uzspaust. Jos labai primena plastikinius uztraukiamus dirzelius, tik padarytos is metalo ir kainuoja 5 LT/vnt. Su tokia "sutrauka" buvau uzverzes viena vidines granatos guma ir diena pavazinejus aplinkui viskas pasidenge grafitiniu tepalu is granatos, todel meciau salin ta "super gera chamuta" ir nusipirkes tradiciny (~2 LT) uzverziama replemis pasikeiciau.

Komentarų nėra: