2008 m. gruodžio 1 d., pirmadienis



Paskutinis savaitgalis buvo kabriko isbandymu metas :) Sykart y varzybas vaziavau jau su juo.
Penktadienio vakare spejau viena priekiny amortizatoriu ysidet ir tos puses vaziuokle surinkt. sestadieny is ryto surinkau kita puse. po ko priekis suzemejo ir sukietejo, bet galas taip ir liko minkstas ir aukstas :)
Po pietu nuvaziavau uzsiregistruot y varzybas ir prasukau tris susipazinimo su trasa ratus. Ir pastebejau pirma beda. Ant posukiu krisdavo tepalo spaudimas, nors pries isvaziuojant dar paziurejau kad tepalo per vidury normos yra. Kadangi startas dar negreit turejo but, tai nulekiau y garaza ir atsiveziau tepalo ir pripyliau iki max ribos. Taip krapstydamasis po kapotu praleidau dalyviu susirinima, kuriame buvo nubalsuota sumuoti abieju vaziamu laikus, ka suzinojau tik po varzybu...
Sutemus pagaliau sulaukiau savo starto eiles :) Startas, pirmas staigus posukis ir as jau varau per pievas :) Pasigailejau kam ant kabriaus palikau R14 185/60 Conti eco padangas :) Nors kai oro temperatura apie 4 laipsnius, tai neysivaizduoju kokios padangos gali normaliai sukibti ant nesvaraus asfalto. O ir su tokia galine pakaba vos atleidus ar paspaudus gaza ant posukio, sikna iskarto atplysta ir pradedi vaziuot ralio trajektorijom :) O tepalo spaudimo beda vistiek isliko. Pirmo vaziavimo laikas 2:48.
Visas susinervines supyliau likusy tepala ir jau jo karteryje buvo virs normos ir pradejau regst planus kaip cia reiktu kitame vaziavme atsigriebt. Sulaukiau antro starto ir stengiausi be reikalo nerizkuot, nes kabrikas manau visais atzvilgiais pranoko vairuotoja, bet mes dar tik mokomes :) Ant paskutinio ziedo posukio pries tiesiaja buvo pastatytas shikanas is triju fyskiu, tai jau pirmam vaziavime pastebejau, kad ta kliuty pravaziavus antra pavara ir iseinant is posukio uzmynus gaza ratai kasasi kaip ant zvyro, o ymetus trecia pavara nustodavo kastis, bet ir apsukos nukrisdavo iki kokiu 4k rpm ir tekdavo laukt kol vel ysisuks. Antram vaziavime stengiaus kiek galima maziau prasukinet ratus ir jungt trecia tik ties 7,4k rpm (mi16 ribotuvas). Pries posukius stabdydavau per anksti. Tamsoj visai kitas atstumo pajautimas, o ir praktikos trukumas. Variklio galios tokiam siauram kartodrome gal net per daug man buvo :) o tepalo spaudimas vistiek krisdavo ant staigesniu posukiu :/ antro vaziavimo laikas 2:39. Nors galutiniam sarase buvau tik kazkur per vidury, bet savo rezultatais esu patenkintas.
Kol nesutvarkysiu galines pakabos ir kol neyvirinsiu pertvaros y kartery, sakiau tol y jokias varzybas nevaziuosiu :)

Komentarų nėra: