2008 m. gruodžio 8 d., pirmadienis





Dar vienas savaitgalis ir atlikti darbai:
1. y galiny tilta sudeti gti torsionai ir stabilizatorius
2. sudeti Bilstein amortizatoriai
3. pakeisti visi stabdziu vamzdukai
4. isvalyti galiniu stabdziu cilindrukai
5. nudazyti stabdziu bugnai
6. nusveistos ir nuteptos epoksidiniu rudziu suriseju kelios rudeles po bagazines dugnu ir nupustos antikoroziniu

Pries ardant tilta, buvau parduotuveje ir norejau nusipirkt naujus adatinius tilto guolius ir salnikus, bet kai uz abieju pusiu komplekta paprase 150 Lt, pagalvojau, kad kai issiskes tiltas uz tiek rasiu kita nusipirkt arba susidesiu yvores vietoj guoliu. Kabriko galinis tiltas gan lengvai ardesi, nzn ar del to kad jau ne pirma karta toky darba darau ar kad niekas nebuvo uzpuve :) O ir tie patys guoliai buvo visiskai sveiki ir ant asiu nebuvo jokiu pazeidimu, tai gerai kad ir nepirkau tu guoliu.
Pakeitus torsionus tik is trecio sykio pavyko padaryt masinos galo auksty toky kaip priekis. Pirma karta nukeles masina ant zemes pamaciau kad tarp rato virsaus ir galiniu arku gero sprindzio tarpas, tada vel iskaliau torsionus, per kelis slicus persukau ir vel sukales nuleidau zemyn, tada ratai sulindo y arkas :) Na o is trecio karto gavosi normaliai, taip pat kaip ir prieky, tarp rato ir arkos liko kokiu 2 cm tarpas.
Kadangi pradejau tvarkyt visa stabdziu sistema, tai nebuvo galimybes isbandyt masinos su "teisinga" pakaba. Bet kita savaitgaly gal spesiu dar prasivalyt priekinius suportus, pasikeist slangutes, pravalysiu pagrindiny stabdziu cilindra, supilsiu nauja stabdziu skysty ir jei liks laiko isleksiu isbandyt :)

Komentarų nėra: