2008 m. gruodžio 22 d., pirmadienis



Kadangi nulauziau vieno priekinio stabdziu cilindro nuorinimo stucery, tai nusipirkau kita suporta is pazystamo. tik suportas buvo nuo 405 peugeot, tai pats cilindrukas toks pat, o stabdziu kaladeliu apkaba biski mazesne. todel reikejo ja perdet nuo kabriko suporto. Penktadienio vakara nuvaziavau pas pazystama y garaza, ysiverziau suporta y spaustuva, is akies primeciau kad varztas 19 mm, paemiau galvute, bet ji neuzsimove ant varzto, paemiau 20 mm jau per laisva. Ir tik tada atsiminiau, kad tu varztu galvos buna penkiakampes :) Net neysivaizduoju is kur gaut tokiu galvuciu. tai su bulgarke greit tas varztu galvas padariau seskantes, uzkales mazesne galvute atsukau, sukeiciau apkabas ir nuputes juodais dazais palikau per nakty dziut suportus.
Sestadieny surinkau suportus, sudejau ir pajungiau juos y vietas. uzpyliau stabdziu skysty, nuorinau sistema. dar pakeiciau vienos granatos suplysusia guma ir po pietu jau isvaziavau is garazo. Kadangi po galines vaziuokles sudejimo, dar nebuvau isvaziaves is garazo, tai teko biski slenksty patasyt su kirviu, nes pradejo duslintuvo rezonatorius kibti :)
Per tas kelias savaites, kol masina stovejo ant ratu, o ne pakelta uz slenksciu, matyt parejo y vietas ir torsionai ir amortizatoriai, tai buves keliu cm tarpas tarp galiniu ratu ir arku dingo. reiks kada nors per viena slica sukelt torsionus, nes dabar galas gavosi zemiau uz prieky.
Sestadieny po pietu dar norejau nuvaziuot y kartodrome organizuotas treniruotes, bet deja pavelavau. Tai teko kelis ratus po miesta prasukt. Galines pakabos patobulinimas zenkliai pakeite masinos elgesy. Dabar jau ant posukio jei pradeda slyst, tai visais keturiais ratais, o ne galiniais kaip buvo anksciau. Tik oras nlb buvo tikes tokiem bandymam, nes saltos placios vasarines padangos ant slapio asfalto dar trecia pavara prasisukinedavo :)

Komentarų nėra: