2009 m. sausio 5 d., pirmadienis



Atsale orai pakoreagavo planus :)
Bet penktadieny spejau dar karta perstatyt kabriko galinius torsionus. Po tiek kartu, sita darba jau sugebu per pusvalandy pasidaryt :) Per viena slica persukus torsiona, masinos aukstis pasikeicia apie 5 cm (kol buvo tepaliniai amortikai ir ne gti torsionai, tai vienas slicas budavo apie 3 cm), tai niekaip nesigauna padaryt galo auksty toky pat kaip priekio. Bet nusprendziau kad geriau galas per ~3cm auksciau uz prieky, nei per ~2cm zemiau :) Dabar net domkrata po slenksciu eina pakist ir gal duslintuvas uz garazo slenkscio nebekibs.
Veliau persikrausciau y siltas dirbtuves, kur toliau lipinau galiny bufery. Sudejau kvadratiny metra stiklo audinio ir suliejau kilograma dervos. Reikes dar minimum tiek medziagu kita savaitgaly sudet. Paskui spakliavimas, gruntavimas, dazymas...
Kadangi stiklo audinys baigesi, o dar buvo laiko, tai pradejau ruosti kapota. Dabartinis kabriaus kapotas kaip krusos gaves, tai uzuot lygines tas duobutes, nusprendziau pakeisti visa kapota. Naujajam kapotui nusveiciau kelias rudeles antroj pusej, pasiausiau senuosius dazus ir nupuciau gruntu. Virsutinej pusej uzspakliauvau keleta nelygumu ir taip pat pasiausiau senus dazus. Kadangi nesu kebulo darbuose labai ispruses ir tikrai is akies nematau visu smulkiu nelygumu ir ybrezimu, tai visus matomus pavirsius pries gruntuojant dar padengsiu purskiamu glaistu. Sutrynus ta glaista, turetu gautis idealiai lygus pavirsius ir nudazius neturetu islysti vadinamos "ryskes" (stambaus svitrinio ybrezimai).

Komentarų nėra: