2008 m. rugpjūčio 17 d., sekmadienis



Sestadienis.
Kaip tariausi su draugu, 8:30 atvaziuoju susirinkti ismetima.
Is orginaliu CTI duslintuvo kelniu teko palikti tik trumpa 15 cm galiuka ir nuo tos vietos lipinti viska is naujo 60 mm vamzdzio. Gerokai po pietu baigiau pjaustinet vamzdy, taikyt alkunes, derint gofros kampa. Is anksto nepagalvojau kad vamzdyje tures but alkune ties galiniu bakeliu ir nusipirkau tik dvi alkunes, viena nuo kelniu masinai po dugnu, kita vidury masinos tarp rezonatoriaus ir galinio bakelio. Galinis bakelis kabo truputy auksciau uz visa ismetimo sistema ir truputy kampu y ateinanty link jo vamzdy. Tai ta alkune, lenkta trim ismatavimais, teko sudurstyt is tiesaus vamzdzio gabaliuku. Visas vamzdis su rezonatorium gavos vientisas gabalas, o galiniui bakeliui pdariau sudurima, kad reikalui esant jy butu galima nuimti ar pakeisti.
Pirma karta bandziau su kempu suvirint istisine siule ir nusprendziau kad to mokintis reikes ne ant savo masinos ir perleidau sita darba draugui, kuris greit suliejo visus sudurimus ir atsalus vamzdziui jy pakabinau y vieta.
Uzvedus varikly visas garazas sudrebejo, pirmas yspudis - WOW, bet po keliu sekundziu mintis: "kaip su tokiu triuksmu ilgoj kelionej vaziuot?"
Bandysiu dar situacija pataisyt ydedamas silencer'y y galinio bakelio isejima, bet jei ir tada bus per daug triuksmo, teks kazka perdarinet, dedant papildomus bakelius ar pan.
Bet duslintuvo uzdejimas vistiek nepriverte variklio traukt taip kaip turetu. Panasi situacija buvo ir su CTI varikliu, kada pasiekus tam tikrus sukius, variklis tarsi negauna kuro ir dusta. Isbandizau visas turimas oro srauto matuokles, bet pasikeisdavo tik laginimo intervalas ir intensyvumas.
Buvo padarytas paprastas sprendimas, kadangi CTI buvo sumontuotos dujos, tai viska analogiskai sujungiau ir sitam varikliui. Padariau kuro siurblio ir purkstuku atjungima jungiant dujas. Viska sulitavau, sudejau reles y vietas ir isvaziavau isbandyt. trauka juntamai pasitaise lyginant su vaziavimu benzinu, bet visitek kazko truksta :) teks kolkas vazineti taip, kol atrasiu kame bedos. jau sudarineju sarasa galimu gedimu, bet pirmoj eilej AFM (Air Flow Meter).

Komentarų nėra: