2008 m. rugpjūčio 11 d., pirmadienis

Pastarasis savaitgalis buvo gan turiningas.
Isstudijavus XU9J4 elektros schema, paaiskejo kur kuriuos laidus reikia jungt. Dar teko pakeisti komutatoriu, nes niekaip neatsirasdavo kibirkstis. Kaip ir visu peugeot, taip ir manojo fyskiu kontaktai nepasizymi gera kokybe, todel teko nusveisti ir sutepti visas fyskes, kurios is variklio pravodkes eina y kompa. Po situ darbu atsirado pastovi kibirkstis. Su starteriu nepavyko uzkurti variklio, todel teko truktelti ant buksyro ir po keliu simtu metru variklis uzsivede. kadangi ismetimo sistema baigesi ties kolektorium, tai per garsa nelabai ejo suprast ar visi cilindrai dirba.
Y gazo paspaudimus variklis beveik nereagavo. siaip ne taip savo eiga parvaziavus iki garazo (pirmi savarankiski metrai) teko vel lysti y variklio skyriu ir toliau ieskoti laimes. Gerai kad turejau atsargine sveika oro srauto matuokle. Pakeitus ja, variklis iskart pradejo "priiminet gaza".
Prisukau orginalujy CTI duslintuva, kuris tapo per ilgas (vistiek zadu kita nuo nulio suvirint) ir isvaziavau biski prasivedint. Tiesa sakant tikejausi kazko yspudingesnio, bet turbut pirma viska reikia iki galo surinkt ir tik tada sprest apie rezultata. Aisku dabar traukia geriau nei pries tai buves CTI variklis, bet visas smagumas pasireiskia tik nuo 6000 rpm, tai pirmas dvi pavaras (jos trumpos is 1.6 gti dezes) greit sumeti. Antra ysukus iki 7000 rpm perjungiu y trecia (ilga is dyzelio dezes), sukiai krenta kazkur iki 4500 rpm ir tada nuobodziai lauki kol vel ysisuks iki tu 6000 :) Nors siaip kiti bendramiciai sako, kad pas juos jau nuo 4500 gerai truktelna, tai teks ir toliau ieskot teisybes pas save.
Planai kitam savaitgaliui:
1. Surinkt visa prieky (buferis, kapotas, lempos ir t.t.)
2. Suvirint nauja ismetima 60 mm su vienu rezonatorium ir vienu galiniu bakeliu.
3. Isleist is pavaru dezes tepala ir reduktoriaus dangtely nuemus sutept hermetiku, nes pro ten sunkiasi tepalas (perrenkant deze to nepadariu)
4. Biski leidzia varo stiprintuvo skysty pro viena vamzdely vairo koloneleje, reiks issukt ir galbut pakeist sandarinimo gumute (jei tokia ten isviso yra)
5. Dar reikia sudeti kitas signalo triubas (is Peugeot 605), nes senasis pypukas tik kartais veikdavo.
6. Kazkodel nerodo ausinimo temperaturos, nors daciko laida pajungus y mase, prietaisu skydelyje rodykle usilenkia iki galo. Bandysiu ysukt nauja dacika.
7. Perstatyt vaira, nes keiciant kalonele nepataikiau tiesiai ratus pastatyt.
8. Paverzt sankabos trosa, nes ko gero nepilnai dabar issimina, atbuline jungiant biski sucirskia dantraciai.

Komentarų nėra: