2008 m. rugpjūčio 4 d., pirmadienis


Savaitgalis baiges, o paziuret nera y ka :)
Sujungiau ausinimo slangas, supyliau vandeny y sistema. Kazkodel nebuvo plasmasinio ausinimo skyscio issisakojimo ties vandens pompa tvirtinimo varzto, todel pro ten sunksi vanduo, bet ysukus reikiama varzta viska susitvarke. O varztas tai buvo 7mm, gerai kad kabriko variklis salia ant daliu padetas :)
Sujungiau kuro slangas.
Sulitavau cti ir mi16 pravodkes pagal instrukcja is interneto. tiesa, orginalioj cti pravodkej buvo sumaisyti keli laidai, todel sujungus viska pagal instrukcija ir tik yjungus degima, pradedavo sukti starteris, bet sukeitus vietom du laidus viskas pasitaise.
nors starteris ir suko, bet kibirksties nebuvo. gaila neturejau mi16 XU9J4 variklio el. schemos, todel viska ziurejau pagal gti XU9JA schema. Pagal ta schema sujunges komutatoriu, holo davikly ir babina radau kibirksty, bet vestis vistien nesivede. Po ilgu ekperimentu su kuro slegio reguliatoriais, purkstukais ir valdymo relem nusprendziau kad purkstukai nepaduoda kuro y varikly, nes kiek besukau startery vistiek jokio benzino kvapo ismetimo kolektoriuje nebuvo.
Teko palikt darbus ir ieskoti teoriniu ziniu. Po konsultaciju peugeot forume su bendraminciais, po biski vaizdas pradeda aisket. Vel lauksiu savaitgalio, kad galeciau patikrint visus galimus variantus.

Komentarų nėra: