2008 m. rugpjūčio 16 d., šeštadienis

Penktadieny, garaza pasiekiau apie 6 val vakaro.
Pries tai dar aplankiau viena pazystama su kuriuo sutariau kad sestadieny is ryto 8:30 atvaziuosiu pas jy ismetimo virintis su kempu.
Vakaro planas buvo surinkti visa prieky (radijatoriaus tvirtinimas, buferis, groteles, kapotas ir tt) sutvarkyt apardyta salona ir pasiruost is pat ryto vaziuot surinkinet naujos ismetimo sistemos.
Baigem rinkti masina apie 10 val vakaro. Viskas atrode gerai, bet sugalvojau pasitikrint ar uzsiveda variklis, nes ryte jau nebutu laiko kazka tvarkyt. Uzsivede lyg ir nesunkiai, bet kazkoks keistas garzas sklido is tos puses kur paskirstymo dirzas yra. atidarius dirzo apsauga isaiskejo kad dirzas visai laisvas. kai keiciau dirza lyg uzverziau gerai abu ytempejus, bet vienas buvo visai atsileides, varzta su pirstais buvo galima sukti (zinoma zmogaus rankoje reiktu dar keliu sanariu ar isvis geriausia kad butu ranka kaip koks dramblio straublys be kaulu, nes y tokia vieta ykist ranka tai jau gimnastika, o dar pirstais pasukt varzta tai isvis super :) )
Taigi, toliau dar dvi su puse valandos darbo keturiom rankom bei dviem galvom ir dirzas vel ytemptas, ytempejo varztas pakeistas, variklis dirba. Apie 12 val nakties uzejo baisus skvalas ir buvo vienu tarpu penkiom minutem elektra dingus :)
1 val nakties dusas ir miegot...

Komentarų nėra: