2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis






Ant baltojo 205 buvo R15 lieti ratai. Bet jie buvo gerokai palankstyti, tai is pradziu zadejau y metala juos priduot, o paskui nusprendziau nuvezt ratu meistram kad bent siek tiek atkaltu ir butu galima ant ju montuoti semislikus slalomams. Kadangi meistras pas kury nusiveziau ratlankius, pats prijauciantis auto sportui tai suprato mano norus ir prasukes ant stakliu nusijuoke ir pasake kad kiti su kreivesniais vaziuoja :) O ir sako vistiek y bordiura kada nors trenksi ir vel sulinks. Tai sumontavom Toyo Proxes T1-S ir net nebalansavom :) Tada nuo buvusiu kabriko ratu numontavom padangas ir sudejom jas ant naujai dazytu 206 GTI ratlankiu.
Dar spejau sestadieny iki pietu nuvaryt y tech apziuru centra. Nors technikine dar galiojo du menesius, bet norejosi profilaktiskai pasitikrinti. Rankinis vienoj pusej silpniau stabdo - reiks reguliuot. Sviesos gerokai per zemai sviete, tai pasireguliavau. Ir kas ydomiausia, kai pamatavom ismetimo dujas, paaiskejo kad kabrikas dirba ant labai lieso misinio. Tego nemazai pasukt pariebinimo varzta ant oro srauto matuokles. Po tokio reguliavimo, variklis ir ant laisvu pradejo tolygiai dirbti ir siaip lyg geriau traukt pradejo, bet benzina dar labiau pamego :)
Gryzes y garaza dar siek tiek tvarkos yvedziau po kapotu: padariau laikikly vairo stiprintuvo bakeliui, pagaliau pajungiau langu apiplovimo bakely, sutvarkiau slangyna, ydejau hansaflexo patrumpinta vairo stiprintuvo slanga.
Sekmadieny ryte turejo vykti slalomas, bet kadangi renginio nebuvo, tai dar spejau nusiemes kartery ydeti pertvara ir tuo paciu pakeiciau tepalus. Radau trukusy termostato plasmasiny dangtely, kuris leido antifryza, gerai kad turejau toky atsarginy, tai pasikeiciau ir ta.
Pirmadieny po darbo su draugu islekem pravedint CTI po kauno gatves. Tai kol nebuvo karteryje pertvaros, tepalo spaudimas krisdavo darant ilga desiny posuky, o dabar uztenka ziede y kaire staigiau pasukti ir krenta spaudimas. Sitoj vietoj teks kazka galvoti is naujo...
Ir linksmiausia dalis - po vieno starto nuo sviesoforo kogero pabiro sankaba. Ismynus sankaba girdisi pasaliniai garsai ir sunku yjungti pavaras. Manau ir taip ilgai laike ta turgine sankaba :) Teks lupti lauk deze ir ziuret. Atsimenu kaip keikiausi kai reikejo deze pakeist neiskelus buvusio 8v variklio, tai dabar su mi16 jauciu isvis prasikeisiu ir vistiek teks issikelt varikly...

1 komentaras:

dalius rašė...

labai bus idomu pamatyt kaip 206 isnesimo ratai stovi ant 205....

Uzsidejai jau? Niekur nesitrina?