2008 m. liepos 27 d., sekmadienis


Sekmadienio ryta krapsciausi prie elektros. Viskas ejosi gerai, kol nepriejau vietos kai reikejo daly cti pravodkes sujungti su Mi16. Iki siol skaitant aprasymus viskas budavo aisku, net turejau parsisiuntes schema, kury laida su kuriuo sujungt. Bet teks prasyt draugo, kad leistu pasiziuret kaip pas jy viskas sujungta, nes dar ir nuo mi16 pravodkes atliko kelios fyskes kurias nzn kur jungt.

Metes elektros darbus, sudejau pavaru dezes traukutes, pajungiau sankabos trosa. Pavaras lyg ir visas eina isrinkt su riciagu, tik neaisku kaip bus kai reikes vaziuot :)

Jau kai variklis kabo masinoj, buvo galima nusiimti kartery, nes liko tik jo tarpine nekeista. Ant dugno radau kazkokiu nuosedu, kurias su White spiritu isploviau. Sutepiau tarpine su hermetiku ir prisukau kartery y vieta. Ta proga pakeiciau dar tepalo filtra ir supyliau tepalus: Mobil Super S 10w40.

Oro srauto matuokle... Teks perdaryt keleta detaliu, kad bent kiek vietos atsirastu oro filtrui, nes ir taip panasu kad teks perkelti langu apiplovimo bakely y kita vieta, nes kitaip nebus kur det oro filtro. Reikes dar per parduotuves pervaziuot ieskant tinkamo kuginio filtro. Gali but kad pradziai teks pasitenkinti kokiu pigiu turginiu, o veliau parsisiusti normalu is Ebay.

Komentarų nėra: