2008 m. liepos 26 d., šeštadienis




BIG DAY :)
Ryte issiemiau CTI amortizatorius ir nusivezes pas pazystama prisivirinau kronsteinus, y kuriuos statysis gti stabilizatoriaus traukes. Laikinai bus gerai ir tokie amortizatoriai, o ateity desiu dujinius Bilstein.
Surinkau vaziuokle, nuleidau masina ant ratu, kad butu galima pastumdyt po garaza keliant varikly. Prisukau pavaru deze prie variklio (sykarta visus varztus lipinau su Loctite klijais, kad neatsileistu). Pakabinau varikly tarpdury ant balkio ir dar dvieju draugu padedamas siaip ne taip ygrudau varikly y kebula. Prisukus visas variklio pagalves supratau, kad ismetimo "kelnes" netilps pro variklio skyriaus pertvara. Kad ir kaip nenorejau, bet teko lankstyt kebula, ir tai dar reikes truputy perdaryt orginalias kelnes.
Uzmeciau migo pravodke ant variklio ir supratau, kad linksmumas dar tik prasideda :)
P.S. eiliny karta ysitikinau kad reikia arba ysigyt normalesny telefona arba nepamirsti vaziuojant y garaza pasiimti tikra fotoaparata :) Greiciausiai bus antras variantas, nes reikiamu cti detaliu sarasas vis dar netrumpeja...

Komentarų nėra: