2009 m. rugsėjo 21 d., pirmadienis




Siek tiek update.
Sestadieny pakeiciau CTI sakes su restauruotais sarnyrais, sudejau naujas stabilizatoriaus traukutes, sudejau naujus "zvaigzdziu metalo" varztus is Wurth. Varztai tikrai tvirti, tai viska priverziau "kiek eina ir dar du kartus". Vairo traukes is koloneles jokio laisvumo neturi, traukiu antgaliu su pirstais net pajudint neina, zodziu priekinej vaziuoklej jokiu laisvumu neturetu buti, bet tas masinos plaukiojimo efektas vis dar liko. Tarkim vaziuoji 100 km/h, pergazuoji, jungi trecia pavara, gaza y dugna, trukteli iki kokio 150 km/h ir masina pradeda po kelia metytis, tenka vaira abiem rankom laikyt. Profilaktiskai reiks pabandyt nuvaziuot ant ratu suvedimo stendo ir jei tai nepades, beliks kaltint padangas. Gal kada reiks paeksperimentuot ir uzsidet kokius siaurus zieminius skardinius ratus ir paziuret ar kas nors pasikecia.
A, dar pasikeiciau kilima. Dabar kabrikas turi sveika raudona CTI kilima. Spalva kiek skiriasi nuo pries tai buvusio kilimo, bet sitas uztat sveikas ir isplautas.
P.S. sekmadieny dar spejau uzkurti kita 205 mi16 :)

1 komentaras:

Unknown rašė...

Būtinai nuvažiuok į servisą, ten su ratų suvedimo įranga praeis ir sutvarkys viską.