2009 m. birželio 21 d., sekmadienis







Praeita savaite mano autoukyje atsirado dar vienas CTI, senalaidis '86 metu, su GTI 88kw varikliu. Nors masina dar gan neblogos bukles (variklis neseniai po kapitalinio ir tikrai smagiai sukasi :) ), bet teks ja leisti dalim, nes jau per daug tu masinu mano kieme :)
Sestadieny is visu triju masinu issirinkau du geriausius pusasius. Isvaliau granatas ir gausiai pritepiau grafitinio tepalo. Gumas sy karta uzverziau chamutais su varztais, gal dabar nebespaus tepalo pro plysius.
Rallye buvo sudetos naujos priekines stabdziu kaladeles ir nauji diskai, tai juos susimeciau y CTI, nes rallye kada nors vistiek reikes upgradint stabdzius. Is to pacio rallye susidejau raudonus saugos dirzus, pavaru svirties bumbula su raudonais skaiciais, sveika prietaisu skydelio plasmasine panele, kuri cti buvo gerokai paluzus ir su kieta pakaba net per mazus nelygumus vaziuojant barskedavo. Nuo baltojo cti susideju stogo brezento metalinius kampucius, kuriu pas mane truko. Is to cti dar reikes ysideti nesuplysusy kilima, tarpduriu gumas, stogo vidiny brezenta, kuris sveikesnis uz raudonojo cti.

2 komentarai:

Sun CRm rašė...

Sveikas,

Perskaiciau visa CTi gyvavimo istorija. Nuo pirmu dienu 2007 iki siandien. Nuostabu ir sveikinu, tikrai verta pagyrimu ir tikiuos pasieksi aukstu rezultatu slalomo trasose.

Galetum kur nors bloge pridurt savo masinos technini aprasyma ir charakteristikas, juolab kad tiek daug visko daryta. Nes ganetinai smalsu.

Taigi dar kart sekmes darbuose.

maiklas rašė...

Dekui uz gera zody ;)
Del modlist'o tai nera ka ten daug rasyt, jokiu dideliu perform upgrad'u nedariau, nes sumanymas visai kitoks buvo, o ir pats stock Mi16 variklis pakankamai gerai vaziuoja. Matuojant su rankiniu chronometru ir ziurint y spidometra 100km/h kazkur per 6 sek pasiekia, nu tai realiai gal per 7 sek. Su Bilstein amortikais ir Toyo Proxes semislikais CTI ant asfalto lab gerai jauciasi, tik reik ismokt vairuot. Tik kad gaila dabar jy drozt po lenktynes :)