2009 m. kovo 23 d., pirmadienis





Pagaliau gryzo draugas is uzsienio, tai nieko nelaukiant puolem tampyt kabriaus sikna :)
Sestadienio ryta dar nusilakavau antras duris. O po pietu nusiveziau pas pazystama y garaza sulankstyta kabriaus bagazines dangty ir puse sveiko checbeko bagazines dangcio. Devynis sykius mataves viena karta perpjoviau per puse abudu dangcius. Siek tiek palankscius skardas, sutaikiau abi detales ir keliose vietose sukabinom jas su kempu. Protingi zmones liepe pirma atsitampyt bagazine ir tik paskui galutinai susivirint dangty, nes nezinia kokie kampai, tarpai ir pan gautusi galutiniam rezultate. Todel teko atsivaryti kabriu ir supancioti jy grandinem :) Is pirmo zvilgsnio atrode, kad tas lenko kadetas gal tik per 10 cm pastume bagazines slenksty, bet pradejus tampyt pasirode, kad bagazine buvo gerokai daugiau sutrumpejus :) Na, bet pora hidrauliniu domkratu, keli sunkus plaktukai ir guminis kujis meistro rankose greit viska istaise. Tada uzdejom bufery, ystatem stopus, prisukom bagazines dangty ir galutinai suvedem visus tarpus. Suvirinom bagazines dangty, kury dar teks pasiruosti dazymui.
Dar spejau nusveisti sena sutrukinejusy "gravitekso" sluoksny nuo vairuotojo puses slenkcio ir padengiau dviem sluoksniais cinko ir trim sluoksniais "Stone Chip'u", veliau dazant masina, reikes ir tas vietas uzdazyt, nes "graviteksas" praleidzia dregme.

Komentarų nėra: